Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 21, 2011

Do I love days like this?

Όταν ένιωσα τη βροχή πάνω μου για λίγο ακινητοποιήθηκα. Έκανα μια στροφή στη μέση του δρόμου και για λίγο απέβαλα εκείνο το γιγάντιο L* που ένιωθα να με σημαδεύει στο κούτελο. Μου λείπει τόσο μα τόσο πολύ ο παλιός αυθορμητισμός, η ανεμελιά που θα έπρεπε να έχουν τα φοιτητικά μου χρόνια... Θα μου πεις, έχω κερδίσει άλλα πράγματα. Άλλες εμπειρίες, ανεξαρτησία και δουλειά. Κάτι που τείνει να γίνει πολυτέλεια από δικαίωμα που εθεωρείτο. Και πάλι... Δε νιώθω πλήρης.

Και είναι και αυτό το μοναχικό ξύπνημα ρε γαμώτο... Εκεί που σε ονειρεύομαι ξαφνικά να ανακαλύπτω τον Alex να ασφυκτιεί στην αγκαλιά μου αντί για σένα. Και δεν έχω παράπονο, όσο τρυφερός και απαλός και να ναι όμως... Δεν είναι εσύ. Παραμένει ένα αρκουδάκι με το όνομά σου... (Η απόλυτη ξεφτίλα να κοιμάμαι με αρκουδάκι στα 21; Χμμμ.... Μπααα, εδώ υπάρχουν άνθρωποι που ψηφίζουν εχεμ εχεμ εχεμ... Όχι πολιτικά... διώξε κάθε πολιτική σκέψη...ουφ... έτσι μπράβο...)

Μπορώ πλέον να σας ευχηθώ καλό φθινόπωρο με τις ευλογίες των λίγων αστραπών που φώτισαν το παράθυρο μου το απογευματάκι... Μπορώ να σας ευχηθώ ένα γλυκό φθινόπωρο γεμάτο συγκινήσεις και τρυφερές στιγμές. Μα σε κάθε περίπτωση. Προσέξτε. Οι δρόμοι θα παραμένουν γλιστεροί και τα φύλλα, όπου ακόμα υπάρχουν δέντρα, είναι ικανά να σε παρασύρουν σε μια άσχημη τούμπα σαν τον διάβολο. Θα μου πείτε που είναι το πρόβλημα αν υπάρχει κάποιος εκεί κοντά για να σε πιάσει...; 

Χαιρετώ γι απόψε... I hate days like this as well MIKA. Especially when he is not with me... Άτιμο lifestyle. Ρουτινιάσαμε πάλι............

Εσάς; τι σας ψιθύρισε η βροχή; Φιλιά...

*α και όπου L=Loser.





6 ταξίδεψαν μαζί της:

Creep είπε...

Να δεις Glee.

:)

Ianos είπε...

Το θέμα δεν είναι βροχή...Από ότι κατάλαβα η βροχή ήταν άπλα η αφορμή για να αφήσεις τον εαυτό σου να κάνει παράπονα...Και ξέρω ότι με τον καιρό θα λιγοστέψουν όποτε δεν τα σχολιάζω...Αλλά αυτό το Loser που σε σημαδεύει μου κάθισε στο λαιμό...Καλά θα κάνεις, να το κάνεις να αστοχήσει...Και θα σου πω ένα μυστικό ποτέ και κανένας δεν νιώθει πλήρης...Όσα ,ότι και όποιον και να έχει...Η πληρότητα είναι ψευδαίσθηση...Πολλά είπα και σταματάω,καλησπερες και χαμογέλα λέμε ;) ...

Ginny είπε...

Σου έχω πει ότι δεν πιστεύω στη ρουτίνα; :P Είναι η μονοτονία που επιβάλουμε στον εαυτό μας που μας κρατά δέσμιους της συνήθειας. Μια μελωδία να τραγουδήσεις το πρωί και αλλάζει όλη σου η μέρα!:)
Φιλιά πολλά (και άσε τα πολιτικά στην άκρη, μόνο κακό κάνουν!!)

P.S. I (still) <3 MY STUFFED TIGER!

Ginny είπε...

Xaxaxaxa!!! Και θα συμφωνήσω με την creep!! Ένα επεισόδιο glee την ημέρα την θλίψη κάνει πέρα!!!! ;)

Estella είπε...

Καλά ρε παιδιά απο που βγάλατε το συμπέρασμα ότι δεν είμαι καλά; :P :P :P

Αστειεύομαι.
@Ianos
Ευχαριστώ για τη συμβουλή σου φίλε μου. Έπεσα στην παγίδα της εργοδοσίας και της κυβέρνησης. Σου αξίζουν όσα παθαίνεις γιατί δεν είσαι αρκετός. Μαλακία μου ντάξει... Ευχαριστώ για το "χαστούκι"

Estella είπε...

Αχ τζινάκι μου γλυκό, είναι επειδή δεν έχεις βρεθεί ακόμα στον εργασιακό χώρο. Είναι λες και αντιμετωπίζεις ένα γιγάντιο κουνούπι που σου ρουφάει λαίμαργα όλη την ενέργεια. Αφέθηκα Μαλακία μου. Δε θα πρεπε.Πίιιισω στα βιβλία μου τώραααααα
Φιλιά και σ εσένα και στο τιγράκι σου.