Τετάρτη, Δεκεμβρίου 07, 2011

Saudade


Γραμμές πάντα καμπύλες

ευθείες μόνο στο χαρτί

παράλληλες πορείες

που τις ενώνει μια σιωπή...

Θέλω... Χρειάζομαι... Είμαι...

12 ταξίδεψαν μαζί της:

Ο Αλχημιστης είπε...

Υπογεια ρευματα. Ετσι ειναι. Γραμμες παντα καμπυλες. Ομορφη η φωτο. Τι να σκεφτοταν αραγε αυτος που εγραφε τις σκεψεις του στον τοιχο? Ποια να ηταν αραγε η ιστορια του? Δεν θα το μαθουμε ποτε μαλλον.

Estella είπε...

Αρκεί απλά να κοιτάξουμε δεξιά στα λόγια του... Να σαι καλά, ευχαριστώ.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Μελαγχολική λίγο η φωτογραφία, δηλώνει ότι δεν έγινε αυτό που ήθελε, ας ελπίσουμε ότι βρήκε κάτι καλύτερο όμως.
Ο τίτλος με εντυπωσίασε, που το ήξερες αυτό Estella; Μιλάς πορτογαλλικά;

kittaro είπε...

απλές ανοιχτές τεθλασμένες πορείες… που τις ενώνει η ζωή… κι εντέλει έφυγαν μαζί… έχουν όμως την ικανότητα και οι δυο να τ' αντιληφθούν;

Estella είπε...

Ναι αλλά είναι ρομαντική μελαγχολία... οπότε... Ίσως να την ακολούθησε...! Ποιος ξέρει; Καμία γλώσσα δεν γνωρίζω. Μιλώ όλες τις λέξεις που μπορούν να μου προσφέρουν συναισθήματα...Ευχαριστώ.

Estella είπε...

Να το αντιληφθούν ή να το νιώσουν...; Δε ξέρω καλέ μου κύτταρο...

Ianos είπε...

Να σέβεσαι την αληθινή σιωπή...Κρύβει τις πιο μεγάλες καταιγίδες!!! Τα φιλιά μου...

Estella είπε...

Και τη σέβομαι, και την επιδιώκω. Τα φιλιά μου....

Gilly είπε...

Αγαπημένο τραγούδι...και τέλεια μπορώ να πω ταιριασμένο με την εικόνα :) επηρεασμένη από τα δικά μου θα πω ότι το "μια εικόνα χίλιες λέξεις" ισχύει σ'αυτή την περίπτωση. Οι άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν τι σου συμβαίνει όταν δεν τους το λες, τυφλοί είναι;
Χαιρετώ :)

V είπε...

Ένα μόνιμο θέλω
να ψιθυρίζει αναστενάζοντας μέσα στις νύχτες...
το πεπρωμένο αυτού του τοίχου...

καλώς βρεθήκαμε :)

Estella είπε...

Δεν ξέρω αν είναι τυφλοί καλή μου... Μα σίγουρα αδιάφοροι. Δεν συγχωρείται με τόσες αισθήσεις να μην μπορούν να σε νιώσουν αν νοιάζονται...

Estella είπε...

Καλώς βρεθήκαμε V μου... Νομίζω όλοι θα θέλαμε κάτι τέτοιο...