Κυριακή, Οκτωβρίου 09, 2011

Over Τhe Rainbow...

Δεν ξέρω πως σας βρήκαν οι πρώτες φθινοπωρινές βροχές....
Το σημαντικότερο σε μια σχέση τελικά, είναι να σέβεσαι τα όρια και την ελευθερία του άλλου....

Χαιρετώ...


4 ταξίδεψαν μαζί της:

Ginny είπε...

AΓΑΠΩ JUDY GARLAND!!! (και βέβαια τη συγκεκριμένη ταινία!)
Δε θα έλεγα το σημαντικότερο, όλα είναι σημαντικά σε μία σχέση.
Φιλιά πολλά!

Διαμαντένια είπε...

χμμμ.... κάτι συμβαίνει που μάλλον δεν έχω πιάσει.. πήρε το μάτι μου ότι έχεις κι άλλη ανάρτηση οπότε μάλλον πρέπει να πάω να διαβάσω εκείνη πρώτα! ;)
όσο για το αν είναι το σημαντικότερο θα συμφωνήσω με την Ginny... είναι σημαντικό... αλλά όχι το πιο σημαντικό! ;)

Φιλί Διαμαντένιο!

Ianos είπε...

Η βροχή μας βρήκε ακριβώς εκεί που μας άφησε η λιακάδα... ;)
Το σημαντικό πάνω από όλα είναι να μπορείς και να ξέρεις να σέβεσαι...
Αυτό δεν μαθαίνεται! Όσο για τα όρια και την ελευθερία του άλλου δεν χρειάζεται μόνο σεβασμός,χρειάζεται και η εμπιστοσύνη στον άνθρωπο που επέλεξες!!! τα φιλιά μου!!! :)

Estella είπε...

@Ginny εγώ αγαπώ την ταινία και το κομμάτι... Το πιο σημαντικό ότι ο καθένας θεωρεί τα δικά του θέμα σημαντικότερα. W8 Πόσες φορές είπα σημαντικό; Εχεμ...

@Διαμαντένια, σ ευχαριστώ κατ αρχήν που πέρασες. Τίποτα σημαντικό εν τέλει. Η αιώνια Estella...

@Ωραίος ο Ιανός... :D Ευχαριστώ φίλε μου.