Δευτέρα, Ιουλίου 26, 2010

Ουδέν Σχόλιο...

Χωρίς λόγια απόψε... Αφιερωμένο σ όσους κουβαλάνε εμμονές... Σε όσους θέλουν να προκαλέσουν... και τέλος σε όσους νομίζουν ότι είσαι απροετοίμαστος ενώ είσαι ετοιμοπόλεμος... Στην υγειά σας...


Ρε κάντε μου τη χάρη....

10 ταξίδεψαν μαζί της:

Νυχτερινή Πένα είπε...

Τι σου χάλασε τη διάθεση φίλη μου; Ελπίζω να περάσει γρήγορα και όποιος στο προκάλεσε να φύγει μακριά σου.

Estella είπε...

Τίποτα απολύτως... Απλά άκουσα ένα πολύ πολύ ωραίο τραγουδάκι και είπα να το μοιραστούμε... ;)

Clem Lumen είπε...

Τωρα ασχετο αυτο που θα πω αλλα πρωτη φορα θα'ναι? :P
Αυτη η εικονα που εχεις, με τον τιτλο "I know you're there" μου θυμιζει παρα πολλα και ειναι σαν να την εβαλες για μενα:)

ομορφο το τραγουδακι...
τα φιλια μου!!

Ginny είπε...

Tην καλύτερη δουλειά έκανες Εστέλλά μου! Ένα τραγούδι είναι πάντα καλό να θες να το μοιραστείς!;)
Ορίστε ένα http://www.youtube.com/watch?v=jTrthj1BIQY

Φιλιά πολλά γλυκιά μου!!;)

Estella είπε...

Ελευθερο πνεύμα μακάρι να μπορούσα να άκουγα την ιστορία σου... Θα χαιρόμουν πολύ. Χιχι. Σε κάθε περίπτωση το e-mail μου είναι εμφανές...Φιλιά πολλά :D

Estella είπε...

Ginny μου ωραίο το κομμάτι απο υπόνοια... Ευχαριστώ πολυ :D

Leviathan είπε...

oraio kommati! kali evdomada na exeis! :)

Άθεος είπε...

Από στίχους καλά είναι τα τραγούδια αυτά, αλλά από μουσική, όλα την ίδια έχουν!
Λάτρης της δεκαετίας του 60 και 70 γαρ….

Estella είπε...

Καλη βδομάδα Leviathan :D Να περνάς να σε "βλέπουμε"

Estella είπε...

Βρε καλώς τον Άθεο... :D

Ναι... και για τους στίχους του άλλωστε το ανάρτησα...