Δευτέρα, Ιανουαρίου 18, 2010

Παράλογα θέλω

Δυο και πέντε... παίζω με τα λεπτά κρυφτό και σκέφτομαι αν τα νεύρα μου αντέχουν το εγώ μου. Αρνητική απάντηση. Λύση; Καμία. Υπομονή. Υπομονή; Για μένα μιλάμε. Αρνητικό. Ξέσπασμα; Εδώ είμαστε. θετικό. Ξέσπασμα μουσικό αλλά δε βοηθάει ιδιαίτερα.

Μερικές φορές τα ανομολόγητα θέλω είναι σαν τον καπνό μέσα στα πνευμόνια σου. Τον γουστάρεις πολύ κι ας σε καίει. Το μονοπάτι των επιθυμιών είναι περίεργη υπόθεση. Απο τη μία θέλεις τον άλλο μαζί σου. Γίνεται πρώτα ιδέα, μετά θέλω και μετά εμμονή. Αν το κάνει ξέρεις οτι θα σου περάσει. Αν δε το κάνει το θέλεις κολασμένα σα την αμαρτία. Καλύτερα σιωπή. Αφήνεις τη φλόγα μέσα να σε κάψει αλλά δε χαλάει τίποτα στον έξω κόσμο. Την βρίσκεις και λίγο, νιώθεις καλλιτέχνης νιώθεις παράλογος, απόκοσμος, μισοτρελός.

Μα τρέλα δεν ειναι; Να σαι φωτιά και να έλκεσαι απο τον πάγο; Σα τον πόλεμο των στοιχείων του Ηράκλειτου. Πρέπει να έρθει η σύγκρουση. ΠΡΕΠΕΙ. Θελεις... Είναι ένταση, είναι πάθος, είναι δύναμη. Ο πόλεμος είναι απαραίτητος στον έρωτα. Δε θες να επικρατήσεις για πάντα. Το παιχνίδι θα γίνει βαρετό. Αλλα θές μια φορά να περάσει το δικό σου κι ας μη λες τι θέλεις. Βγάζει νόημα; Οχι... Οχι δε βγάζει. Αλλά για έρωτα μιλάμε, για θέλω για εγωισμό τι νόημα να βγάλει;

Παίζω κρυφτούλι με τα όνειρα μου. Γελάω με τις παράλογες απαιτήσεις μου και θυμώνω μ εμένα... Θέλω να σου πώ τόσα... ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΕ ΝΙΩΘΕΙΣ; Δε σου λεω τι θελω αλλά το θέλω... Και δε το βλέπεις. Ισως δε θα έπρεπε να το δείς. Ισως θα έπρεπε. Εγω θέλω να το δεις όμως. Αν με αγαπάς γιατί δε το βλέπεις; Γιατί δε με νιώθεις; Οκ είμαι παράλογη δεν εχω απαιτήσεις...Δε στα εχω πει καν αυτά...αλλά...σ εχω ανάγκη... Δε γινεται να μου ζητας να μένουμε περισσότερες ωρες μαζί και μετά...απλα να φευγεις...

Γιατί δε μένεις.....; Μείνε... Πέντε λεπτά παραπάνω...τι θα πάθεις; Ορίστε το είπα. Ναι; Α... ξερεις. Τωρα...Δε θελω εγω. Καλημέρα.




Σ' έχω ώρες ώρες μα το Θεό
τόσο πολλή ανάγκη
που τρέχουν απ' τα μάτια μου
θάλασσες και πελάγη

Στείλε ένα γράμμα μια συλλαβή
αν έχεις το Θεό σου
που κρέμομαι απ' τα χείλη σου
κι είμαι στο έλεός σου

Ανάθεμά σε δε με λυπάσαι
που καίγομαι και λιώνω
που μ' έκανες και σ' αγαπώ
και τώρα μαραζώνω

Κλειδώθηκαν οι σκέψεις μου
μες στου μυαλού τα υπόγεια
αχ πόσα θέλω να σου πω
και δεν υπάρχουν λόγια

Ανάθεμά σε δε με λυπάσαι
που καίγομαι και λιώνω
που μ' έκανες και σ' αγαπώ
και τώρα μαραζώνω

30 ταξίδεψαν μαζί της:

απλο"Ποιηση" είπε...

τι όμορφες οι σκέψεις σου...
γλυκειά μου, Estella
έτσι ακριβώς όπως τα περιγράφεις είναι αυτά...
ζήσε το όσο πιο έντονα μπορείς
χωρίς πολλές "λογικές" σκέψεις...
το τραγούδι είναι του
Παντελή Θαλασσινού(απ΄τα πολύ αγαπημένα μου) άκουσέ το κι από τον Παντελή...


...και μερικά στιχάκια που ίσως σου πάνε τώρα...

"Όταν μ' αγγίζεις δεν είμαι ρόδο
Αλλά ρόδι
Σπασμένο στο πλακόστρωτο
Έτοιμη χειροβομβίδα"
(Μυρτώ Αναγνωστοπούλου, 1982)

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Δώσε στοιχεία και διεύθυνση να τον αρχίσω στις σφαλιάρες! Δευτεριάτικα μας χαλάει τη διάθεση! ΟΥΣΤ!

(Η λεκτική επαλήθευση τα έχει βάλει μαζί μου τελευταία...με είπε kingorca...υποννοεί κάτι?)

Dreamy Cloud είπε...

Όπως το είπες κι εσύ.. αγάπη είναι και δεν μπορεί να υπάρχει λογική!
Η σταθερότητα στα θέλω αλλάζει τόσο γρήγορα..
Η ένταση τα καταφέρνει μάλλον καλύτερα!
Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!!

Άνεμος είπε...

Έτσι συμβαίνει στον έρωτα, όπως πολύ σωστά το γράφεις. Όλα τα παράλογα φαίνονται τόσο λογικά. Και ας ξέρεις ότι είναι παράλογα. δε σε νοιάζει. Και δε πρέπει φυσικά και να σε νοιάζει. Έρωτας είναι. Μόνο αυτό σε νοιάζει.

Πρέπει όμως να μιλάς στον άλλον, όσο ωραίο και αν θα ήταν να σε ανακαλύπτει πετυχημένα το έτερον ήμισυ, μερικές φορές χάνουμε πράγματα και κάνουμε λάθη που θα τα είχαμε αποφύγει απλά μιλώντας.

Ζήσε το όσο καλύτερα γίνεται.
Καλησπέρα!

Clem Lumen είπε...

Μίλα μικρή μουυ...Μην τα αφήνεις μέσα σου όλα αυτά... Μόνο κακό θα σου κάνουν.

Φιλακια γλυκα

elena porcupine είπε...

Ένα θα πω...δεν είσαι μόνη...κι εγώ σκ..α είμαι αυτή την περίοδο...Άσπρο πάτο?

Raven είπε...

Μέσα στο μυαλό μου είσαι... Τελικά όντως, πρέπει να κουβαλάμε πολύ ανωμαλία εμείς οι γυναίκες.

Φιλί μεγάλο και κουράγιο!

Spy είπε...

A...
Με λίγα λόγια είστε φυσιολογικός άνθρωπος δηλαδή!

Libertas είπε...

Γινεται χαμος μεσα σου ετσι?
Ωραιο δν ειναι?
Παίξε το παιχνίδι αυτό όσο πιο έντονα μπορεις κοπέλα μου, και θυμίσου οτι ο άλλος ειναι συμπαίκτης όχι αντίπαλος. Συνενοηθείτε για να κερδίσετε μαζι!

Μακια πολλά πολλα!
:D

Ginny είπε...

Kαλησπέρα Εστέλλα!!

Είσαι στις σκέψεις μου; Οι δικές σου πάντως είναι πολύ...ζωντανές!
Είναι λογικό, όλοι έχουμε απαιτήσεις. Δε θέλουμε να το παραδεχτούμε αλλά περιμένουμε από τον άλλο να το καταλάβει μόνος του.

Μπορείς να μου πεις γιατί δεν το βλέπουν;;;;

Φιλιά πολλά!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Here in the dark
I feel electric
I sense my skin in between the waves
I am human, I am criminal
But I feel life here in my heart again

...Πόσο παράλογο μπορεί να είναι κι αυτό?.. ;)

Estella είπε...

Καλησπέρα Απλοποίηση... :)
Ευχαριστώ πολύ για την παράθεση των στίχων... Ξέρω οτι ο έρωτας δεν έχει λογική και αν προσπαθήσεις να επιβάλεις στο μυαλό σου να ακολουθήσει κάποια λογική πιθανότατα θα τρελαθείς... Το να ζήσω χωρίς να σκέφτομαι όμως είναι για μένα κάτι πολύ δύσκολο... Κάτι που δεν έχω ξανακάνει και με φοβίζει... Να σαι καλά.

Estella είπε...

Gi Gaga μόλις έβγαλα τη λεκτική επαλήθευση... Τέρμα τα βάσανα! Χαχα. Να σαι καλά γλυκέ μου. Αν αποφασίσω να τον ξυλοφορτώσω θα σε φωνάξω για support. :P

Πιο παράλογο δεν γίνεται... Σ ευχαριστώ πάρα πολύ για το κομμάτι...αν δεν ήσουν εσύ δε θα το μάθαινα... Φιλιά.

Estella είπε...

Συννεφούλα μου δεν ξέρω... Η ένταση είναι κάτι σαν το μαχαίρι. Μπορεί να σε βοηθήσει να επιβιώσεις αλλά την ίδια στιγμή μπορεί εύκολα να σε σκοτώσει...

Estella είπε...

Καλησπέρα Άνεμε...
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν συνηθήσει να μιλούν. Να λένε όσα νιώθουν... Σίγουρα αν μιλούσαμε περισσότερο θα είχαμε αποφύγει πολλές καταστάσεις.. Το θέμα είναι... μπορώ ν αλλάξω; Και ακόμα περισσότερο, πρέπει;

Estella είπε...

Γλυκό μου ελεύθερο πνεύμα... Θα δείξει... Το θέμα είναι οτι δεν μπορείς πάντα να τα λές... Κι ας σε καίνε...

Estella είπε...

Ασπρο πάτο porcupine..... Να μαστε καλα...

Estella είπε...

Γενικότερα οι άνθρωποι Raven μου είναι το πιο ανώμαλο ον στον πλανήτη... Μη το ψάχνεις... Να σαι καλά...

Estella είπε...

Spy, με λίγα λόγια είμεθα μαλ**** ανθρωπος... Αλλα ας μην το θιξουμε... :P

Estella είπε...

Καλή μου Libertas δεν είμαι σίγουρη οτι είναι ωραίο...Πραγματικά δεν ξέρω. Απλά δεν έχω πλέον επιλογές.

Estella είπε...

Αν ηξερα γιατί δε το βλέπουν θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη. Ίσως να ζητάμε πολλά Ginny.Πολλά και παραλογα. Φιλιά πολλά, χαίρομαι ν αγγίζω τις σκέψεις σου.

SARIN είπε...

μπορεις να νιωσεις ΕΛΕΥΘΕΡΟ αυτο που αγαπας?

Estella είπε...

Μα η αγάπη δεν είναι φυλακή;...

Creep είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Creep είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Estella είπε...

Να σαι καλά Creep. Τα λέμε.

Ανώνυμος είπε...

Μάχη κι εσύ ε;

Έπρεπε να το περιμένω...

ΤΕλικά τελειώνει ποτε;

Ποιον πολεμάμε;

Τι θα κερδίσουμε;

Μπορούμε να νικήσουμε;

Φωτιά, Πάγος...όλα χρειάζεται....

Δεν χρειάζεται ούτε να καεις ούτε να παγωσεις!


Χαρηκα πολύ που ξαναδιάβασα κείμενο σου! Μου λειψε!

Μακια!!!

Ανώνυμος είπε...

μιλησες και για μενα :)

Estella είπε...

Αχ ρε Δημητράκη...τέτοιο σχόλιο δεν είχα δει;...

Μια μάχη δίνουμε όλοι...και καλούμαστε να την κερδίσουμε, αντί να παραδώσουμε την καρδιά μας...το θέμα είναι οτι αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι να χάσουμε... να περνάς καλα...φιλια πολλά.... και συγνώμη για την καθυστερηση...

Estella είπε...

Χαιρομαι πολύ inmusiclost...φιλια πολλά